Големите компании ежегодно инвестират много пари в проучване на предпочитанията и мотивациите на потребителите при избора на продукт. Това се прави с цел търсене на нови методи за стимулиране за извършване на покупка на определен продукт или услуга. Нова посока на маркетинга, която бързо започна развитие от Запада и активно се разпространи във водещите американски компании, сега заема умовете на хиляди психолози.

Continue reading

За да се реализира успешно BTL-акция, компанията трябва да си постави ясни цели, както и да познава технологията на подобни действия. Не забравяйте, че неграмотният подход към организирането на събитие в BTL може да доведе до големи финансови и имиджови загуби.

Continue reading

Днес е трудно да се каже със сигурност коя рекламна компания ще има необходимия ефект върху една или друга категория потребители. В същото време могат да бъдат разграничени няколко основни вида реклама, които могат да накарат хората да закупят определен продукт. И така, една от най-ефективните е стимулиращата реклама, без която е трудно да си представим наистина успешен бизнес.

Continue reading

Организацията на тематичен празник, включително тематични сватби, е доста популярна напоследък. Въпреки това, често започва да изглежда, че тематичният празник е твърде труден, твърде скъп и не си струва силите, които ще бъдат изразходвани за подготовка.

Continue reading

Сега производителите на стоки и услуги могат да ги произвеждат много по-ефективно от всякога, което означава, че доставките често надвишават търсенето. Тъй като потребителите имат голям избор от продукти, производителите трябва да ги етикетират вербално (включително букви, думи и цифри) и графично (чертежи, емблеми, символи), което е неразделна част от бранда.

Continue reading

Малкият бизнес, още в самото начало, най-напред се сблъсква с проблема с рекламата. Всеки знае какви видове реклама съществуват, но не всеки има пари за силна и успешна рекламна кампания и възможност да заема най-добрите рекламни сайтове в града.

Continue reading

Тиймбилдинг е много широко понятие. Практиката показва, че за целите на тиймбилдинг можете да използвате много нестандартни техники. Сред тях не последна роля може да има съвместното общуване с изкуството, или естетичен тиймбилдинг.

Continue reading

Всички сме чували за онлайн маркетинг – това е нарастващ тренд в маркетинга, който се характеризира с множество предимства. Първо, той осигурява бързо увеличаване на признанието, което получава марката ви. Второ, цената му е сравнително ниска.

Continue reading

Каква е ролята на имиджовата реклама в днешни дни и нужна ли е тя? В днешния бизнес свят всеки предприемач трябва постоянно да мисли за бъдещите перспективи и развитие на бизнеса си. Само „светлото” бъдеще на бизнеса е невъзможно без добре организирана рекламна кампания. Не е тайна, че именно рекламата е тази, която формира имиджа на компанията като цяло, гарантира популярността на нейния продукт.

Continue reading