Сега производителите на стоки и услуги могат да ги произвеждат много по-ефективно от всякога, което означава, че доставките често надвишават търсенето. Тъй като потребителите имат голям избор от продукти, производителите трябва да ги етикетират вербално (включително букви, думи и цифри) и графично (чертежи, емблеми, символи), което е неразделна част от бранда.

Continue reading

Малкият бизнес, още в самото начало, най-напред се сблъсква с проблема с рекламата. Всеки знае какви видове реклама съществуват, но не всеки има пари за силна и успешна рекламна кампания и възможност да заема най-добрите рекламни сайтове в града.

Continue reading

Тиймбилдинг е много широко понятие. Практиката показва, че за целите на тиймбилдинг можете да използвате много нестандартни техники. Сред тях не последна роля може да има съвместното общуване с изкуството, или естетичен тиймбилдинг.

Continue reading

Всички сме чували за онлайн маркетинг – това е нарастващ тренд в маркетинга, който се характеризира с множество предимства. Първо, той осигурява бързо увеличаване на признанието, което получава марката ви. Второ, цената му е сравнително ниска.

Continue reading

Каква е ролята на имиджовата реклама в днешни дни и нужна ли е тя? В днешния бизнес свят всеки предприемач трябва постоянно да мисли за бъдещите перспективи и развитие на бизнеса си. Само „светлото” бъдеще на бизнеса е невъзможно без добре организирана рекламна кампания. Не е тайна, че именно рекламата е тази, която формира имиджа на компанията като цяло, гарантира популярността на нейния продукт.

Continue reading

Развитието на съвременните информационни технологии разкрива широки възможности за успешни рекламни кампании на малкия бизнес. Въпреки това, много начини за реклама остават доста скъпи и не винаги водят до желаните резултати.

Continue reading

Днес социалните мрежи са много популярни сред хората, запознати с интернет. Интернет потребителите прекарват много време онлайн, обменяйки съобщения, видеоклипове и снимки и други неща, както и виждайки вашата реклама в социалните мрежи.

Continue reading

На 22 март в Международен панаир в Пловдив  DREAM AGENCY взе участие в HR Career Fair Plovdiv 2019. На Панаира на кариерата бяха представени компании от най-различни отрасли: IT, телекомуникации, производство, маркетинг и PR, логистика и управление на персонала.

Continue reading