Предстои ни фирмен празник и трябва да изберем добър водещ, какъв трябва да бъде той? Днес почти всички компании организират корпоративни партита за своите служители. Такива партита не са просто празник, но и почивка, както и средство за обединяване на екипа. Не е тайна, че лидерите на успешните компании уважават правото и необходимостта служителите да си почиват и им помагат в това.

Continue reading

Ако имате възможност да сключите втори брак с човек, когото обичате, можете да смятате, че ви е провървяло. Може би сте малко уплашени и се страхувате да създадете сериозна връзка, за да не страдате отново.  Но ако се осмелите да предприемете тази стъпка, тогава трябва да положите големи усилия, така че новият ви брак да не повтаря съдбата на първия.

Continue reading

Контекстната реклама са текстови обяви, които се показват на потребителите по заявки, ако рекламодателят е добавил тези заявки към настройките на рекламната кампания. Рекламите се показват на потребителя в момента, в който той е проявил интерес към продукта или услугата и дори може да е готов за покупка.

Continue reading

Рожден ден или Нова Година, дипломиране и последният звънец,  спомняте си колко радост насят детските празници на всички участници? Подаръци, игри, забавления, вкусни изненади .Независимо от повода за празника, децата винаги искат да имат незабравим и магически празник!

Continue reading

Все по-често, по време на организирането на празници и тържества, се налага да чуваме термина „кетъринг“, защото тази концепция, или по-скоро услуга, все по-често присъства в живота на съвременното общество не само в Европа, но и у нас. Така че в тази статия ще обсъдим какво е кетъринг и каква е историята на неговия произход. Continue reading

Как и за какво мислят потребителите? Независимо, че за маркетингови изследвания се харчат огромни суми пари, до 80% от предлаганите нови продукти на пазара страдат от пълно фиаско? Защо на етап маркетинг потребителите говорят едно, но действат абсолютно различно на пазара.

Continue reading

Какво е целева аудитория? Защо е толкова важно за всеки бизнес да определи своята целева аудитория? Как да съставите портрет на своя клиент?

Целевата аудитория (ЦA) е конкретна група от хора, за които е предназначен даден продукт или услуга.

Continue reading

Искате да рекламирате нов продукт или вече сте зает да популяризирате наличния продукт? Представяме ви интересни чуждестранни рекламни проучвания в областта на рекламата и маркетинга, които ще Ви позволят да направите рекламата си още по-добра.

Continue reading