Все по-често, по време на организирането на празници и тържества, се налага да чуваме термина „кетъринг“, защото тази концепция, или по-скоро услуга, все по-често присъства в живота на съвременното общество не само в Европа, но и у нас. Така че в тази статия ще обсъдим какво е кетъринг и каква е историята на неговия произход. Continue reading

Как и за какво мислят потребителите? Независимо, че за маркетингови изследвания се харчат огромни суми пари, до 80% от предлаганите нови продукти на пазара страдат от пълно фиаско? Защо на етап маркетинг потребителите говорят едно, но действат абсолютно различно на пазара.

Continue reading

Какво е целева аудитория? Защо е толкова важно за всеки бизнес да определи своята целева аудитория? Как да съставите портрет на своя клиент?

Целевата аудитория (ЦA) е конкретна група от хора, за които е предназначен даден продукт или услуга.

Continue reading

Искате да рекламирате нов продукт или вече сте зает да популяризирате наличния продукт? Представяме ви интересни чуждестранни рекламни проучвания в областта на рекламата и маркетинга, които ще Ви позволят да направите рекламата си още по-добра.

Continue reading

Много компании празнуват Коледа в офиса. С настъпването на Коледа месец декември носи усещане за магия, приказки и надежди, че животът скоро ще тръгне само по бялата линия. Семейният празник уверено мигрира към други сфери на в живота на съвременния човек. Новогодишните корпоративни събития са се превърнали в забавна традиция.

Continue reading

Факторът припомняне на същността на рекламното послание е важен за връзката на рекламата с потребителя. Работейки върху създаването на реклами, рекламодателите се стремят да повишат нивото на припомняне на същността на рекламното послание, тъй като това е една важна част от логическата верига, възникваща в потребителя, който може да го доведе до действие.

Continue reading

Повечето търговски организации, независимо от техния размер, след стартирането на нови маркетингови кампании ,генерират загуби през първите три месеца, поради факта, че те са неефективни. Кои са причините за неефективността на маркетинговите кампании.

Continue reading

Омръзнали са ви празниците и  искате да прехвърлите раздразнението и възмущението си на околния свят при честването на какъвто и да било празник, независимо дали това е Коледа, Нова година или рожден ден на някого? Имате сериозното намерение да докажете отново на себе си, че всички тези празници отнемат само време и сили?

Continue reading

Комплексната реклама – какво е това? Комплексна, това означава обединяване на различни рекламни медии, които взаимодействат и работят заедно.

Работи принципът: видях, чух, прочетох, харесах, възползвах се, купих…

Continue reading