Има много концепции за разработване на нови продукти, базирани на съществуващи. Тази статия разглежда основните. Основните подходи към разработването на нови продукти, базирани на предпоставката за фиксиран пазар.
Continue reading

Класика на блестящата рекламна кампания

Как се създава блестяща рекламна кампания, написани са много книги, включително художествени романи. Нека си припомним например сензационните „99 франка“ от Фредерик Бигбедер.

Continue reading

Големите компании ежегодно инвестират много пари в проучване на предпочитанията и мотивациите на потребителите при избора на продукт. Това се прави с цел търсене на нови методи за стимулиране за извършване на покупка на определен продукт или услуга. Нова посока на маркетинга, която бързо започна развитие от Запада и активно се разпространи във водещите американски компании, сега заема умовете на хиляди психолози.

Continue reading

За да се реализира успешно BTL-акция, компанията трябва да си постави ясни цели, както и да познава технологията на подобни действия. Не забравяйте, че неграмотният подход към организирането на събитие в BTL може да доведе до големи финансови и имиджови загуби.

Continue reading

Днес е трудно да се каже със сигурност коя рекламна компания ще има необходимия ефект върху една или друга категория потребители. В същото време могат да бъдат разграничени няколко основни вида реклама, които могат да накарат хората да закупят определен продукт. И така, една от най-ефективните е стимулиращата реклама, без която е трудно да си представим наистина успешен бизнес.

Continue reading

Организацията на тематичен празник, включително тематични сватби, е доста популярна напоследък. Въпреки това, често започва да изглежда, че тематичният празник е твърде труден, твърде скъп и не си струва силите, които ще бъдат изразходвани за подготовка.

Continue reading

Сега производителите на стоки и услуги могат да ги произвеждат много по-ефективно от всякога, което означава, че доставките често надвишават търсенето. Тъй като потребителите имат голям избор от продукти, производителите трябва да ги етикетират вербално (включително букви, думи и цифри) и графично (чертежи, емблеми, символи), което е неразделна част от бранда.

Continue reading

Малкият бизнес, още в самото начало, най-напред се сблъсква с проблема с рекламата. Всеки знае какви видове реклама съществуват, но не всеки има пари за силна и успешна рекламна кампания и възможност да заема най-добрите рекламни сайтове в града.

Continue reading

Тиймбилдинг е много широко понятие. Практиката показва, че за целите на тиймбилдинг можете да използвате много нестандартни техники. Сред тях не последна роля може да има съвместното общуване с изкуството, или естетичен тиймбилдинг.

Continue reading