Всеки маркетинг започва с проблема на някой друг, а не с вашата идея. Когато хората мислят за създаването на нов продукт, необходимостта от всякакви маркетингови действия, създаване на бизнес, повечето започват с идея.
Всеки маркетинг започва с проблема на някой друг, а не с вашата идея. Когато хората мислят за създаването на нов продукт, необходимостта от всякакви маркетингови действия, създаване на бизнес, повечето започват с идея.
Големите компании увеличават ежегодно бюджетите си за интернет маркетинг и присъствие в Интернет, за разлика от тях, малките предприятия не се стремят особено да инвестират пари в тази посока. Според изследването на Джоузеф Алфуби, има три общи мита сред предприемачите, които влияят върху поведението им. Ще ги разгледаме.
Мърчандайзингът (от английски merchandise – стока) дословно се превежда като „изкуството да търгуваш“. Всъщност това е цял комплекс от мероприятия, които се провеждат в търговската зала, за да се увеличат продажбите и активно да се рекламира продуктът. Съответно, мърчандайзър е експерт в популяризиране на стоки в магазините за търговия на дребно.
Вирусният маркетинг не е толкова наука, колкото придобит в течение на времето опит. Освен това, за да се направи вирусна кампания трябва да се следват някои правила.
Да, цветовете на рекламна кампания имат голямо значение за нейния успех. Тази информация е основана на принципите на Законите за привличане. Какви цветове привличат хората към вас?
Супервайзър от английски означава „наблюдател“ (supervise – наблюдава, контролира). Супервайзър в BTL-маркетинга е човек, който води група от промоутъри и търговци. Като правило, супервайзър е човек, който е работил като промоутър или мърчандайзър, познаващ спецификата на работата „отвътре“.
Вирусен маркетинг е въздействието върху целевата аудитория, популяризирането на стоки и услуги за сметка на силите на самата целева аудитория, доброволно ( осъзнато или не осъзнато) участваща в разпространението на информация по темата за маркетинга.
Промо-акции или BTL? Не е тайна, че BTL не е единствената алтернатива на изграждането на ефективна комуникация с крайния потребител. Освен чисто обективни причини за ниска ефективност на BTL (използвайки стандартни техники като например дегустация), има и чисто професионални (по-забележими при прилагането на нетривиални решения).
Тъй като за понятието „как да използваме инструментите“ трябва да разберете спецификата на работата в този сектор, ще започнем от самото начало, а именно от каква е разликата между онлайн маркетинга в B2B от B2C.
Ще ви дадем някои идеи как да направите сами Валентинка за Свети Валентин и да изненадате любимия човек.