Тъй като за понятието „как да използваме инструментите“ трябва да разберете спецификата на работата в този сектор, ще започнем от самото начало, а именно от каква е разликата между онлайн маркетинга в B2B от B2C.

Continue reading

Свети Валентин или Денят на влюбените е най-романтичният празник и се празнува в повечето страни по света на 14 януари,  като на този ден в продължение на повече от 1500 години хората признават един на друг любовта си.

Continue reading

Класификация на събитията

Специалните събития могат да бъдат разделени на работни (обучителни семинари, конгреси), информативни, облечени при това в развлекателна форма ( пускане на първата партида от продукта, награждаване на хилядния клиент, рожден ден на компанията) и развлекателни дейности, фокусирани върху комуникациите и забавленията (концерти, дефилета, пътувания, фестивали).

Continue reading

На 30 ноември 2017 година ще се проведе мащабна конференцията на тема Онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv.

На конференцията ще присъстват над 300 участници и ще се разискват 28 актуални теми от дигиталния свят. Почетни гости на конференцията ще бъдат кметът на Пловдив – Иван Тотев, както и председателят на Търговско-промишлената камара в Пловдив – д.и.н Добрина Проданова.

Continue reading

Еvent-marketing, или събитиен маркетинг. Всеки ден информационна лавина от всякакви съобщения, оферти, реклами и други подобни се срива върху съвременния човек. За повечето от нас това не е нищо повече от комуникационен спам.

Continue reading

BTL мероприятията всяка година се радват на нарастваща популярност сред различните компании, а мнозина смятат, че организирането им не е толкова трудно. Въпреки това, един или двама души просто не могат физически да подготвят и реализират повече или по-малко амбициозен проект на подходящо ниво.

Continue reading