Fit & Jumping Festival 2018  се проведе на 12 и 13 май в Международен панаир Пловдив. До сега толкова мащабно спортно събитие не бе правено в града под тепетата, затова с  гордост като част от организторския екип, Ви съобщаваме новината, че над 400 души присъстваха на първото издание на пролетния спортен фестивал на външни и вътрешни площи – Fit & Jumping Festival 2018.

Continue reading

За човек, който не е професионалист в областта на рекламата, логото на компанията не е значителен елемент, който просто може да бъде игнориран. Но когато става въпрос за сериозни организации, които искат да си сътрудничат с тази компания, в този случай логото на компанията значи много, тъй като отразява същността на дейността на компанията.  

Continue reading

Всеки маркетинг започва с проблема на някой друг, а не с вашата идея. Когато хората мислят за създаването на нов продукт, необходимостта от всякакви маркетингови действия, създаване на бизнес, повечето започват с идея.

Continue reading

Големите компании увеличават ежегодно бюджетите си за интернет маркетинг и присъствие в Интернет, за разлика от тях, малките предприятия не се стремят особено да инвестират пари в тази посока. Според изследването на Джоузеф Алфуби, има три общи мита сред предприемачите, които влияят върху поведението им. Ще ги разгледаме.

Continue reading

Мърчандайзингът (от английски merchandise – стока) дословно се превежда като „изкуството да търгуваш“. Всъщност това е цял комплекс от мероприятия, които се провеждат в търговската зала, за да се увеличат продажбите и активно да се рекламира продуктът. Съответно, мърчандайзър е експерт в популяризиране на стоки в магазините за търговия на дребно.

Continue reading

Супервайзър от английски означава „наблюдател“ (supervise – наблюдава, контролира). Супервайзър в BTL-маркетинга е човек, който води група от промоутъри и търговци. Като правило, супервайзър е човек, който е работил като промоутър или мърчандайзър, познаващ спецификата на работата „отвътре“.

Continue reading

Вирусен маркетинг е въздействието върху целевата аудитория, популяризирането на стоки и услуги за сметка на силите на самата целева аудитория, доброволно ( осъзнато или не осъзнато) участваща в разпространението на информация по темата за маркетинга.

Continue reading

Промо-акции или BTL? Не е тайна, че BTL не е единствената алтернатива на изграждането на ефективна комуникация с крайния потребител. Освен чисто обективни причини за ниска ефективност на BTL (използвайки стандартни техники като например дегустация), има и чисто професионални (по-забележими при прилагането на нетривиални решения).

Continue reading