SPECIAL EVENTS

SPECIAL EVENTS са специални мероприятия (фестивали, връчване на награди, мероприятия за пресата, специални събития и др.).

Тази група от мероприятия включва всевъзможни фестивали, концерти, шоу-програми, масови мероприятия, road-show ( рекламни турове). Като цяло, това е комплекс от мероприятия и събития, които влияят благотворно на имиджа на компанията или търговската марка.

Организиране на специални събития България

SPECIAL EVENTS

След серия от професионални PR-акции, следва обширна положителна реакция на целевата аудитория, изразена в повишаване на лоялността към компанията и нарастване на интереса от страна на потенциалните клиенти.

Тази група включва също спонсорство и благотворителни програми, които отговарят на целите и задачите, стоящи пред фирмата и най-ефективно обезпечаващи предвижването на социалния имидж на компанията.

Пример за ефективно използване на специалните мероприятия могат да станат популярните сега „бирени партита“ и фестивали. Към решението за организация на подобни мероприятия, проивеждащите бира са стигнали по пътя на измерване на ефективността на всеки компонент от своята маркетингова политика. Оказва се, че подобни „спонсорства“ и участия в големи мероприятия влияят положително на лоялността на потребителите към марката, предизвикват в тях положителни емоции в контекста на спомени за добрия концерт, на които са присъствали и който е бил организиран именно от марката бира.

Може с увереност да се каже, че събитийния, подърчен маркетинг е инструмент, позволяващ да се въздейства на най-различни сегменти, много често едновременно. Освен това, този вид маркетинг не е ограничен от краткосрочен ефект ( както при btl-акциите), а отзивите за него имат по-продължителен характер.

С нарастването на популярността на търсенето на събитийния маркетинг, търсенето на event-менеджъри е доста голямо. Те са единици, защото подобни мениджъри са не само творчески и креативни личности, но и имат необходимите навици във всички аспекти на събитийния маркетинг, знаят моделите на всички рекламни инструменти, а за основите на психологията не може и да се говори. За съжаление, най-актуалните експерти в областта са от шоу-бизнеса, не знаещи основните принципи на маркетинга, именно заради това много мероприятия се провеждат не за да донесат полза, а следователно и приходи, а просто заради самото провеждане.

Но изход има! В този момент на пазара има достатъчно EVENT MANAGEMENT -агенции, имащи в щата си необходимия персонал и притежаващи квалифициран персонал.

Полезен линк: http://www.dream-agency.bg/kakvo-e-btl-reklama/


Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации. 

Special Events Bulgaria Agency