Искате ли да създадете печатна реклама, която дава резултати? Ето три начина, с които трябва да започнете.

pechatna- reklama

  1. Пишете за очите. Печатаните реклами са визуални. Ето защо, когато съставяте съобщение, не забравяйте, че трябва да привлечете внимание. Ето списък на неща, които очите харесват и не харесват:
  • Примамливо заглавие, което ги кара да ги четат.
  • Изкуство, като например снимки, илюстрации, картини, фигури и др. Очите възприемат изкуството позитивно. Когато създавате реклама, измислете думи и изображения, които трябва да работят съвместно.
  • Печатната реклама трябва да бъде проектирана по интересен, интригуващ, привлекателен начин. Не забравяйте, че дизайнерите могат да ви помогнат с това. Ако нямате умения в графичния дизайн, ви съветваме да наемете дизайнер по компютърна графика, за да създадете рекламата си. Резултатите ще бъдат напълно оправдани.
  • Свободно пространство. Ако във вашата печатна реклама няма свободно място, това няма да се възприема добре от хората. Подобни реклами се четат трудно и се разбират трудно.

  1. Пишете за „заетите очи“. Никой не чете вестник само за да прочете вашата печатна реклама. Хората четата, за да получат информация. Затова те няма да отделят много време да четат вашата реклама.

Често срещана грешка при използването на печатни реклами е, че те очакват твърде много от тях. За да бъде печатната реклама успешна, тя трябва:

  • Да завладява вниманието на вашите потенциални клиенти.
  • Те да помнят какво искате вие от тях.
  • И да ги убедите действително да направят това, което искате.

Това е твърде много за една малка печатна реклама.

Всяка реклама трябва да съдържа само едно съобщение. Колкото повече „добавки“ включите за своя бизнес, толкова по-объркващо става и ще има по-малка вероятност вашите потенциални клиенти да реагират на рекламата.

Сега на този етап си мислите: „Добре, имаме нужда от едно съобщение. Това съобщение трябва да накара потенциалните клиенти да купят нещо.“

Това е доста голяма стъпка за вашите потенциални клиенти. Да ги накарате да купят нещо, без по-ранни взаимоотношенията с тях, е твърде много. По-добре би било да предложите на потенциалните клиенти една малка стъпка в процеса на закупуване. Нека те просто да разберат за вас.

  1. Помнете за вашият целеви пазар. Вашето съобщение трябва да бъде съсредоточено върху потребностите на вашите клиенти, а не върху вашите. Да накарате клиентите да купят от вас стоки или услуги е ваша нужда. Как вашите стоки или услуги решават проблемите на вашите клиенти – това вече са потребностите на клиентите. Виждате ли разликата?

Ето защо толкова много търговски магазини имат високо ниво на продажби. Те са ефективни, защото отговарят на нуждите на клиентите (спестяват пари на клиентите). Но спестяването на пари не е единствената необходимост. Има много повече.

Трябва също да помислите как да добавите стойност към продукта, без да повишавате цената. Конкурси, подаръци, безплатни продукти – ще ви помогнат с това. Помислете върху това. И използвайте стойността като начин да се разграничите от другите.

Учете се от примери.

Един от най-добрите начини да се научите успешно да създавате печатана реклама е да я разучите. Вземете вестник или списания и вижте кои реклами привличат вниманието ви. Кои реклами съдържат заглавия, които ви интригуват? Снимки, рисунки, които привличат вниманието ви? Опитайте се да разберете защо вашето внимание се е спряло върху тази или друга реклама?

Сега погледнете рекламата, която не ви впечатлява. Защо не я харесвате? Тя е твърде сложна? Трудна е да се разбере? Има скучно заглавие?

Понякога за създаване на добра печатна реклама, можете да научите повече от лоши примери, отколкото от добри.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • thirteen − two =