Да, цветовете на рекламна кампания имат голямо значение за нейния успех. Тази информация е основана на принципите на Законите за привличане. Какви цветове привличат хората към вас?

maxresdefault

Визуалното представяне на рекламата Ви може да увеличи потока от клиенти или, обратно, да загуби голяма част от тях. Няма значение къде се намира вашата рекламата, в печатни издания, в Интернет на уебсайт или в презентация.

Тук говорим не само за визуални цветове, но и за аудио съпровод. Всички тези детайли има определено въздействие върху приятелите, семейството, клиентите и клиентите.

Компаниите с огромен бюджет харчат милиони долари за проучване на цветовия пазар, обикновено това се отнася до продукта или опаковката.

Цветовете на рекламна кампания определят дали някой ще започне да чете статията ви в магазин или в сайта ви в интернет. Цветът помага потребителите да се заинтересуват от вашия сайт, да му отделят време за престой в него.

Цветовете на рекламна кампания оказват влияние върху това, как хората ще реагират на продукта или услугата, и как ще се държат в бъдеще. Спомнете си заведенията за бързо хранене, те са пълна с ярки червени и оранжеви цветове. Какво означават тези цветове? Казват, че посетителите трябва да ядат и бързо да напуснат ресторанта.

Tsvetovete- na- reklamna -kampania -1

Различните държави имат свои собствени идеи, така че всяка нация има своя собствена реакция към този или онзи цвят. В Китай, например, бялото е символ на смъртта. Хората от топлите страни реагират благоприятно на „топлите“ цветове, а хората от страни със студен климат предпочитат по-студени цветове.

В Америка зеленото е свързано с пари и завист. Ето няколко асоциации с цветовете в Америка:

Червен – сила, скорост, опасност, възхищение;

Син – доверие, надеждност;

Жълт – топлина, слънце, щастие;

Оранжев – игривост, топлина, енергия;

Розов – сладост, безопасност, възпитание;

Бял – чистота, младост, свежест;

Черен – елегантност, прецизност, изтънченост;

Златно – престиж, висока цена, елит;

Сребро – престиж, студ, мъдрост.

Цветът също така влияе върху навика на купуване. Червените, оранжевите и черни цветове привличат импулсивни купувачи, докато розово, синьото  привличат по-спокойни купувачи.

Прочетете също „Кое прави успешна една рекламна кампания?“

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • five × 1 =