Днес е трудно да се каже със сигурност коя рекламна компания ще има необходимия ефект върху една или друга категория потребители. В същото време могат да бъдат разграничени няколко основни вида реклама, които могат да накарат хората да закупят определен продукт. И така, една от най-ефективните е стимулиращата реклама, без която е трудно да си представим наистина успешен бизнес.

stimulirashtata- reklama

Целта на стимулиращата реклама е да формира мнението на потребителите за нов продукт, да стимулира техните изисквания и да информира. Този тип популяризиране е насочено повече към категорията на конкретна група клиенти, които впоследствие могат да станат редовни клиенти. Но, въпреки тесния си фокус, стимулиращата реклама неизбежно пленява голяма аудитория, което я прави още по-предпочитана.

Разбира се, трудно е да намериш собствена публика и да работиш с нея. За да направите това, трябва ясно да знаете какви програми гледа тя, какви вестници или списания чете, на какви места ходи и т.н. Но в този случай увеличаването на аудиторията е повече необходимост, отколкото излишък.

Този вид реклама може безопасно да се нарече най-надеждната и важна. Необходимо е да се подчертаят и подчертаят основните предимства на услуга или продукт, техните положителни характеристики и основните разлики от продуктите на конкурентите. В същото време в рекламна компания е желателно да се посочат в по-голяма степен достойнствата на предлаганата услуга или продукт, които конкурентите нямат. Например има безплатна услуга, отстъпки и т.н.

Ако рекламната компания е изградена правилно, тогава потребителят трябва да иска да купи предлагания продукт или да използва каквато и да е услуга.

В същото време е препоръчително да вмъкнете в стимулиращата реклама и малко имиджова реклама, тъй като често е доста скъпо да се провежда рекламна компания единствено за популяризиране на марката.

Трябва да се има предвид, че при тази форма на реклама е неприемливо по никакъв начин да се говори за конкурентни фирми, характеристиките на техните услуги или стоки. Това е много неправилно от естетическа гледна точка, в някои държави това е наказуемо по закон.

Ако въпреки това е извършено подобно нарушение, конкурентът може да спечели от тази допълнителна реклама. Има ситуации, когато антирекламата може да бъде много ефективна.  

По този начин стимулиращата реклама е важен катализатор за успеха на всеки бизнес. Но за да постигнете максимални резултати, желателно е да я използвате заедно с имиджова реклама.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • 20 − fifteen =