Какво е ATL Реклама ?

ATL – е съкращение на фразата « above-the-line „, което в превод на английски означава „над линията“. Някои хора вярват, че терминът ATL се е появил съвсем случайно, по време на рекламния бюджет в един от САЩ. Прочетете повече:

ATL Реклама в БългарияATL – е съкращение на фразата “ above-the-line „, което в превод на английски означава „над линията“. Някои хора вярват, че терминът ATL се е появил съвсем случайно, по време на рекламния бюджет в един от САЩ. В проекта били изброени разходите само на основните методи за пряка реклама с помощта на такива средства за масова информация като: телевизия, радио, преса, печат, външна реклама и реклама в кината. Впоследствие обаче, служителите си спомнили за безплатно разпространение на мостри на продуктите, за осигуряване на система за отстъпки, спонсорства, конкурси и т.н., което ги накарало да теглят чертата след първия списък на разходите и вече под нея да включат забравените средства за стимулиране на продажбите. По-късно това разпределение на рекламния бюджет придоби популярност и се използва по целия свят

По този начин, ATL е мероприятия по поставяне на пряка реклама, която да задейства основните средства за разпосранение на рекламата. Ние предлагаме:

Реклама в Радио

Рекламата по радио каналите съчетава в себе си масовия обхват на ТВ – рекламата със съществено по-ниска стойност. В този случай, основното предимство на радиото е въздействието върху въображението на слушателя. Като медио- носител радиото притежава следните силни страни: възможност за бързо увеличване на честотата на съобщенията; достигане до потребителя както в дома му, така и извън него; възможност за демографски и психографски фокус, както и широка гама от музикални формати, информационни, рекламни възможности.

Реклама във вестници и списания

Пресата, вестници и списания са най-подходящото средство за разпостранение на новини и важна, интересна информация в сферата на нашия живот. Рекламата в пресата е не само познатите ни дизайнерски модули, но и публикации на статии и интервюта, разказващи за вашата компания и нейната продукция, безплатни мостри на продукти, листовки, купони за отстъпка, подарък CD-дискове, включени в изданието. Като медиен носител пресата притежава следните преимущества: добра демографска и тематична насоченост; достигане до специфична и „тясна“ аудитория; продължителност на въздействие; разнообразие на форматите, съчетаване на текста и изображенията; пресата е „най-дълго живеещия“ носител с повторни контакти.

Външна реклама

Външната реклама е един от най-мощните средства за въздействие върху подсъзнанието на човека, което го кара да прави покупки. Тя ви позволява да достигнете до възможно най-широка аудитория на местно ниво. Днес на рекламодателя се предоставя огромен избор от възможности за открояване по улиците с масова реклама, необичайни форми на строителствот, експериментиране с материали и осветление.

Реклама върху транспортни средства

Този тип реклама е идеален за продукти и услуги за масово потребление. Пътувайки, хората да имат достатъчно време, за да се възползва от рекламно послание. Тъй като по време на пътуването пътника няма какво да прави, той внимателно изследва обкръжаващата обстановка. Рекламиране по транспорта, поради редовността на движение на аудиторията (от дома до работното място и обратно, развлекателни пътувания) позволяват да се въздейства върху вашата целева аудитория с повтаряща интензивност.

Реклама в кината

Ракламата в кината е възможност да се помества реклама по избраната от вас схема, да си избирате филма, да гарантирате посещаемостта. Изследванията показват, че филмите в кината притежават висока комуникативна ефективност, обширно регионално покритие на млада платежоспособна аудитория.

Възможни реклами в кината: рекламни клипове преди филма; раздаване на рекламни материали; поместване на стикери на касите; провеждане на премиерни мероприятия; пускането на клипове на монитори във фоайето на киното; разпространение на брошури; поместване на реклама на чашите за пуканки; провеждане на промо-акции във фоайето на киното.

 


Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.

Какво е BTL реклама? Цъкнете на снимката и вижте повече инфо в нашия блог:

BTL Рекалама и ATL Реклама