Бранд (Brand – Марка) … или какво предвижва успешния бранд!

Как да развия успешно бранда си?

brands - какво е бранд

Какво е прeдвижва успешния брaнда?

Фирмите винаги се опитват да популяризират продуктите и услугите, които предлагат. В това, което е известно като „придвижване“ на брaнда, брaнда придвижва себе си. Прехвърляйки вниманието към марката като цяло, компанията се опитва да създаде информираност за това, каква е тя и какво прави, с общата идея, че по-познатата марка е по-успешна, отколкото марка, за която никой не е чувал.

Цели

Общата цел на брандирането е да се повлияе на потребителите, по-специално, че марката е най-добрата в това, което прави, и следователно, най-достойна за внимание и време. Това може да се раздели на по-малки цели, въпреки, че например, по пътя на повторения на съобщенията така, че потребителите да запомнят търговската марка, да изберат една марка пред друга, или информиране на потребителите за това, какво означава марката.

Преимущества

 Ако придвижването на брaнда (Brand) се изпълнява успешно, има няколко преимущества за самата марка. Потребителите най-вероятно ще станат по-лоялни към марката, а не само фенове на даден продукт. Резултатът ще бъде, че потребителят ще избира другите продукти в рамките на линията на брaнда пред конкурентните и дори ще стане адвокат на брaнда, разказвайки на приятели за него. Успешното придвижване на брaнда също ще доведе до увеличаване на обема продажби, тъй като все повече потребители ще разберат за това, какво прави този бренд.

Методи

 Методите използвани в придвижването на брaнда се отнасят към това, какво се опитва да каже той и на кого. Традиционните рекламни кампании и банерните реклами в Интернет ще придвижат бренда по-далеч, но по-творческите маркетингови отдели ще изглеждат по различен начин, за да получат признание за марката. Например, една марка може да има оригиналното лого или графика които да привличат внимание, или възможно, талисман, който заставя хората да мислят за марката винаги, когато го видят. Този талисман може да бъде представен като играчка за линията в повторението на рекламните съобщения.

Призиви

 Придвижването на брaнда може да бъде трудно, особено за малките предприятия, които не са познати на много хора. Призивът идва в определянето на собствената марка на компанията, първото нещо, което е необходимо, преди всяко друго придвижване на бренда. Брaнда в много сектори, също се сблъсква с тежка конкуренция на пазара, с много марки, които се опитват да привлекат вниманието на потребителите, и за това е необходимо да се намери способ за отделяне от тълпата. 

Световните брандове – Полезен линк: http://www.brandsoftheworld.com/


Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.