Имате фирмен юбилей? Доверете се на BTL

Юбилейте са повод за гордост за всяка фирма. Те са синоним на устойчивост, доверие, развитие и най-здравите основи за авторитет. Когато фирмата отбелязва юбилей, тя трябва да се отбележи своето присъсрвие на пазара както пред свойте служители, така и пред своите клиенти.

Отбелязване на Юбилей чрез BTL рекламна кампания

(Примери от най-добрите)

Когато дойде дългоочаквания момент, най-добрия начин да докоснете клиентите  чрез BTL рекламните методи:

-подаръци при покупка

-томболи , игри и награди

-раздаване на промоционални продукти

-организиране и промотиране на обществено събитие

 

Чрез BTL рекламна кампания клиентите могат да се докоснат до продуктите, услугите и посланието,което фирмата иска да остави. Те това и очакват. На подсъзнателно ниво, когато човек чуе за празник, веднага в съзнанието му изниква очакване за „почерпка“. И в противен случай автоматичната реакция е разочарование. В крайна сметка никой не иска разочаровани клиенти.

Подарък при покупка е особено популярна промоционална техника. Известна още като „премиум промоция”, тъй като потребителят получава допълнение към основната си покупка. Това е добър начин за комплимент към клиентите по повод юбилея, стига да е обозначен повода на допълнителния продукт.

-томболите , игрите и наградите са любими както на клиенти, така и на фирмите. Клиентите с охота участват в организираните игри ,проявяват интерес и отнасят наградата като трофей. За фирмите този метод е много подходящ, защото чрез него интереса на клиента се задържа за много по-дълго време върху продукта, откокото при останалите методи, винаги има 100% ефективност и положително въздействие върху участниците в игрите, спечелилите в томболите, всички, който са отнесли някаква награда и емоция, дълго време споделят за нея.

– раздаването на промоционални продукти осигурява доверие и променя към добро мнението на настоящите и бъдещи клиенти. В допълнение брандът на фирмата става все по-разпознаваем, и клиентите са по-склонни да направят следващата си покупка. Освен това статистиките сочат,че клиентите съхраняват промоционалните си подаръци дълго време, което ги прави познаваеми и от хората около него. Промо продуктите са и много успешен метод за привличане на нови клиенти. Всеки е склонен да опита нещо ново, щом то е безплатно и ако е добро, клиентите извършват покупки в бъдеще. С раздаването на промоционални продукти фирмите на пазара освен, че затвърждават пазарните си позиции и имидж, обявявайки обществено своя юбилей, по любим за клиентите начин, но и получават трайна реклама на свойте продукти, както и нови клиенти.

– организиране и промотиране на обществено събитие в чест на юбилей е добър начин за масово добиване на популярност. Обществените събития може да са благотворителен или безплатен концерт, спортно състезание, танцов или театрален спектакъл. По този начин за кратък интервал от време фирмата организатор придобива гласност и познаваемост пред голяма маса от хора.

 Фирмен юбилей чрез BTLОтбелязване на юбилей чрез BTL рекламна кампания

Доверте се на гигантите

Много от гиганти като Кока Кола, Нестле и Microsoft отбелязват юбилейте си чрез BTL  рекламна кампания.

– Наскорошния 100г юбилей на Кока Кола беше отбелязан и в допълнение на кампанията „Целувка щастие“ , множество промоционални напитки бяха раздадени.

– Точно преди четвърт век в операционната система Windows се появи едно от най-полезните, търсени и използвани в домове и офиси компютърни приложения – вграденият в платформата пасианс Solitaire. В чест на този знаменателен юбилей компанията Microsoft, обявява наведнъж два големи турнира с награди за победителите

(източник: http://pcworld.bg/24093_solitaire_stana_na_25_praznuvame_s_turnir)

ЖИВЕЙ АКТИВНО- най-мащабната инициатива за популяризиране на балансираното хранене и активния начин на живот, която се организира от Нестле България, отбеляза своя 10-ти юбилей и се проведе в София, Варна и Бургас, в партньорство с местните общини.(източник: https://www.nestle.bg/bg/media/pressreleases/10-years-ja-sofia-event)

Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.