Всички сме чували за онлайн маркетинг – това е нарастващ тренд в маркетинга, който се характеризира с множество предимства. Първо, той осигурява бързо увеличаване на признанието, което получава марката ви. Второ, цената му е сравнително ниска.

onlayn -marketing

Допълнително, той е ненатрапчив метод за рекламиране и установяване на устойчива марка, като в същото време е лесен за контролиране и коригиране. Дигиталният маркетинг е с предимно информационна насоченост, а не изцяло с оглед на продажбите. Той цели да подобри разпознаването на марката ви и да предостави информация за продуктите или услугите ви на максимален брой потребители, което, естествено, довежда до увеличаване на клиентската маса.

За да научите детайлите на дигиталния маркетинг, ние препоръчваме да се консултирате със специалисти, но тук набързо ще ви изясним някои моменти от него и, по-специално, инструментите, които използва.

Офлайн пространството – SEO и QR

Първо, дигиталният маркетинг може да се прилага (въпреки че вероятно може да ви се стори странно първоначално) и в офлайн пространството, а не само онлайн. Но нека разгледаме няколко примери и ще разберете какво имаме предвид по-добре.
Нека започнем със SEO оптимизацията. Тя представлява оптимизиране на сайта за търсачките, за потребителски заявки, което в крайна сметка води до увеличаване броя на потребителите. Това е онлайн методът за използване на този тип оптимизация. А офлайн методът е да се поставят QR кодове с подаръци и бонуси в различни източници.
После стигаме до контекстуалната реклама. Тя има огромно отношение към оптимизацията. Тук се използват връзки (които представляват рекламите), чрез които потребителят може да стигне до ресурси, засягащи теми, които съответстват на съобщението.

Банер реклами

Друг вид реклама е тази с банер. Банерът представлява рекламно изображение. То се поставя на всяка част от страницата на интернет ресурсите, които сте избрали. А офлайн методът за използване на банер реклама е телевизионната реклама, чрез който се достига до максимална аудитория.

Насочена реклама

Следва таргетингът (или насочена реклама) – това е персонализирана реклама, която се поставя в социалните платформи и води съм сайта или в страницата ви. Онлайн методът за ангажиране на насочена реклама е радиото, чрез което се достига до голяма аудитория.

Вирусната реклама е друг инструмент. И, не, това не представлява вирус по специфичния начин, по който се използва в областта на информатиката. Не, тук представлява реклама, която самите потребители разпространяват в интернет.

Можете да използвате и Имейл бюлетин, като създадете индивидуализирани електронни писма, които са с рекламно съдържание.
Имате възможност да използвате също Push и Pop up прозорци (или изскачащи прозорци), които ще се появяват в ресурса, който сте избрали. Офлайн този метод може да се употреби чрез СМС съобщения, които уведомяват клиентите за новини и промоции.

Местна реклама и мобилни приложения

Други два рекламни метода са местната реклама и тази в мобилните приложения. Първият тим е един вид естествена реклама на избрани ресурси. Това се постига чрез създаване на статии, в които вашият продукт или услуга бива споменат или описан.

А рекламирането в мобилни приложения, по същество, е реклама, която се вгражда в различни мобилни приложения. За да постигнете най-ефективни резултати, съветът на специалистите по онлайн маркетинг е да се комбинират няколко метода. По този начин осигурявате достигането на информацията до максимално голяма целева аудитория.

 

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • 4 × two =