Контент маркетинг е маркетингова технология за създаване и разпространение на популярно съдържание за привличане на целевата аудитория. Задачата на технологията е да подбуди потребителя към целеви действия, да го въвлече във вашия сценарий на реализация.

Kakvo- e- kontent-marketing

Контент маркетинг е информация, получена от вашите потенциални потребители в нужното време и на нужното място.

Смятате, че имате добри цени? Но вашият клиент дори не знае за това!

Смятате, че имате реални конкурентни предимства? Но вашият клиент дори не знае за това!

Смятате ли, че имате реални конкурентни предимства? Но вашият клиент дори не знае за това!

Смятате ли, че вашите продукти и услуги са най-добрите на пазара? Но вашият клиент дори не подозира, че съществуват!

Всичко, което клиентът търси в интернет, е информация. Правилно предоставената информация, разпространявана по правилните канали, е същността на контент маркетинг.

Сега, за да станем по-ясни, даваме пример. Продавате определен продукт. Страницата ви буквално моли посетителя: добре, купи-и-и-и-и! Технологиите за контент маркетинг са коренно различни от това. Вземаме вашият продукт и този на конкурентите и правим сравнение „Защо вашият продукт е по-добър?“. Даваме на потребителя да направи свой избор – кои стоки да избере, а този избор трябва да бъде във ваша полза. В крайна сметка, вашият продукт, наистина ли е най-добрият на пазара? И най-важното такива сравнения трябва да има много.

Основни предимства на контент-маркетинг:

Контент маркетинг не работи за вашата марка директно, но я прави разпознаваема.

Насърчаването на марката изисква по-малък бюджет, отколкото чрез класическите начини за рекламиране.

Подобрени позиции в търсачките. Те харесват естествените връзки!

Увеличава трафика от търсенето за сметка на ръста, все пак контент маркетинга предполага постоянен ръст в сайта на нови материали, а значи увеличава се количеството на заявките.

Укрепва надеждността на вашата фирма или марка, създаването на висококачествено съдържание ще ви направи експерт в очите както на потребителите, така и на конкурентите.

Контент маркетинг – това е естествено! Това не е за сметка на сео-връзки. Така че в дългосрочен план това е точно това, което ще бъде заявено от търсачките.

Както можете да видите само плюсове. Контент маркетинг създава доверие, доверие, което на свой ред разрушава „съпротивлението“ на клиента. Необходимата информация е описание на ползите, които клиентът ще получи от конкретен продукт или услуга. Потребителите търсят именно информация, която може да реши техните проблеми.

 

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • twelve + five =