Значението и дела на BTL-акциите напоследък се увеличи. На първо място, тъй като потребителят е станал много по-взискателен и иска преди закупуването да се запознае с характеристиките на стоката или услугата, които му предлагат.

Второ, не е необходимо да се харчат много пари за една скъпа телевизионна реклама, плащайки не за целева аудитория. BTL-акциите позволяват да се ограничи обхвата на кръгът лица до заинтересованите от предлаганите стоки. В допълнение, BTL има голямо разнообразие от форми и методи на въздействие върху потребителя, който дава възможност да се избере най-ефективния метод.

Това са акции, които предоставят на клиента възможност да спечели подарък. Между другото, от избора на подарък зависи до голяма степен увеличението на продажбите на марката или компанията.

Лотария – действие, когато купувачът при покупката на даден продукт може да спечели впечатляваща награда.

Конкурсът – един от най-ефективните BTL-инструменти. Конкурсът притежава отлично предимство – WOM (word-of-mouth) ефект, който се постига лесно, използвайки такъв канал за връзка с целевата аудитория, като социалните мрежи. Пример: акцията на холандската авио-компания KLM, предложила на потребителите  на „Фейсбук“, да изберете любима дестинация за пътуване на Коледа и да обясни в страницата си, защо иска да лети именно там. Победителят спечелил безплатен билет до избраната дестинация и обратно. Излишно е да казваме, че за един ден след обявяване на конкурса са участвали десетки хиляди потребители, а популярността на марката е нараснал няколко пъти.

Мигновен сюрприз – BTL акция, когато клиента, похарчил в магазина определена сума, получава подарък. Така, например, действат магазините за парфюмерия и козметика (например, „Yves Rocher“, „L’Occitane“): при покупка по-голяма от N сума, клиента получава мини награда – комплект от мокри кърпички, козметична чантичка или мини спирала за мигли.

Игри – бранда се интегрира в онлайн-игра, като по този начин повишава своята популярност, привличайки вниманието на нужния сегмент целева аудитория.


Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.