Как да организираме сами детски празник

Всеки детски празник изисква време за подготовка и много, ама много фантазия и свежи идеи от страна на организатора- в случая родителя. Ето нашето предложение как да организирате празника на детето си сами:

Как да организираме сами празника на детето си! С тази статия ще помогнем максимално на всеки, който желае сам да организира детския рожден ден (празник) на детето му. 

Започваме първо с въпроса- От какво се интересува детето ми, какво го вълнува, кое е това нещо, което ще постигне WOOOW-ефектa на партито? За някои деца това са клоуните, които правят най-различни смешки, правят фокуси и превръщат най-обикновен балон в страхотно цвете. За други това са т.нар. „Мотопартита“( парти с някакъв сценарий) като пиратско парти, парти за принцеси, индианско парти,  водно парти, Холивуд парти и т.н. Когато решите,какъв ще е Highlight-а на Вашето парти, вече сте свършили половината работа .

Помислете колко деца ще поканите. Хубаво е децата да са на една и съща възраст или близка такава. Така ще си спестите притесненията за децата, които се отекчават понеже са по-малки/големи и не разбират игрите, които сте намислили.

От голяма важност е мястото, където ще се проведе рожденият ден. Трябва да е просторно, иначе всичко друго, което ограничава децата по време на игрите, танците и самата забава, ще е само един минус. Подобно място може да бъде холът ви, ако е просторен, заведение, което да е чисто и да предлага нужния комфорт за вас и децата.

След това е желателно да помислите по какъв специален начин да поканите дечицата на рождения ден на вашата рожба. Ние ви препоръчваме покани. Ако правите тематично парти като тези, които изброихме по-горе, нека и поканите да са ви в този тон…( за Холивуд парти например-покани под формата на билет за кино). Развихрете фантазията си!

Изберете украса за партито,която да отговаря на мотото на купона. Не пестете за украса! Това е първото, което впечатлява децата и постига невероятен ефект когато е направена сполучливо.
Изберете игри, подходящи за възрастта на децата (в интернет има много статии, които могат да ви подскажат някои интересна игри), свържете ги с мотото на партито ви (ако е пиратско тръгнете да търсите съкровище,преминавайки през различни препядствия и т.н.).

Детска фотография - Организиране на детски празник
Погрижете се и за това дечицата да хапнат и пийнат добре. Измислете интересни имена на питиетата, хапките или сандвичите, които сте избрали. За по-голямо удобство ви съветваме хапването за децата да бъде сервирано на блок маса- така ще имате разнообразие от много неща и децата сами ще избират.
И стигнахме до кулминацията на празника- музика и танци. Влезте в ролята на диджей или оставете децата сами да си избират музиката.

Нашата практика е доказала,че след всеки рожден ден е хубаво да остане нещо за спомен на децата от хубаво прекараното време заедно на партито. Може да направите следните варианти: бели тениски за всяко дете, които те да подпишат собственоръчно или да нарисуват нещо за спомен. Ако умеете да работите добре с компютър, направете грамоти ( Пример: „Пират на деня“) и ги раздайте на дечицата.

Не забравяйте, че това са само идеи. Бъдете кративни и се постарайте празникът на вашето слънчице да е уникален и незабравим.

С обич – Dream Agency

 

Полезен линк: http://www.dream-agency.bg/blog/

 


Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Организиране на детски празник  |  Парти Аниматор | Организиране на лични празници