В днешния свят създаването на марката, съответстваща на нуждите на целевата аудитория на потребителите е жизнено важен компонент за успешното популяризиране на стоки или услуги. Следователно, перспективите за развитие на компанията до голяма степен зависи от този фактор.

Continue reading

Има много различни видове партита, по-известните от които са частни, корпоративни, клубни и тематични. Организацията на всяко парти, без значение от вида, отнема много време, средства и енергия.

Continue reading

Разработването на рекламна кампания е много сложен творчески процес, който изисква внимателен анализ, планиране и изчисляване. А ако искате да използвате и знаменитости в кампания, тогава процесът трябва да се приема два пъти по-сериозно.

Continue reading

Провеждането на рекламна кампания за нова фирма – това е необходимо и отговорно действие, което засяга съдбата на бизнеса. И все пак, не всички лидери са убедени в това, че шровеждането на рекламна кампания може да позволи на фирмата по-бързо да излезе на желаната позиция и да стане лидер сред конкурентите на пазара.

Continue reading

Често се случва, когато на отдела по маркетинг диктуват задачи произтичащи от дейността на други отдели на компанията. Например, съществува спешна необходимост да се направи ребрандиране на марката, тъй като нейния имидж е пострадал вследствие нарушаване на технологичните процеси в производството или да се разпродадат залежалите остатъци в склада, останали по вина на логистиката.

Continue reading

Организирането на фирмени събития, гала вечери, банкети – това отнема време, което изисква определени умения и знания. За да може фирменото парти, юбилея на компанията, рожденни дни на сътрудниците и други значими събития в живота на вашия екип да бъдат ярки и забележителни, си струва да се обърнете към професионалисти.

Continue reading