Ако искате да привлечете по-голямо внимание към вашите продукти или услуги, има сигурен начин и това е добрата реклама. И, разбира се, рекламата трябва да бъде ярка и запомняща се, за да бъде успешна.

reklama

Всеки предприемач иска неговите стоки да бъдат популярни, защото печалбата и успехът на цялото предприятие зависят именно от това. Най-важният аспект на всеки бизнес е продажбата на продукт или услуга. Без продажба няма да имате печалба и вашият бизнес няма да оцелее. Всички продажби започват с добрата реклама, ефективна и мощна. За да се изградят продажби, рекламата трябва да накара купувача да действа. Съставителят на рекламата трябва да знае какво очаква от купувача.

Всички реклами са написани според основната формула, а именно:

  1. Да привлекат вниманието на клиентите към вашите продукти/услуги.
  2. Да заинтересуват клиентите от вашите продукти/услуги.
  3. Да въздействат така, че потенциалния клиент да иска да купи именно от вас.
  4. Да накарат клиента да действа.

 

Никога не забравяйте основните правила на добрата реклама:

Ако рекламата не може да бъде прочетена, няма да се отрази на нивото на продажбите.

Ако рекламата не се вижда, тя няма да бъде прочетена.

Ако рекламата не привлича вниманието на читателя, тя няма да бъде разгледана!

И накрая, дългата реклама не винаги е по-добра. Ако можете да кажете, каквото трябва ,използвайки по-малко думи, тогава е време да го направите. Хората днес нямат ниво време, нито търпение да четат дълги и продължителни реклами.

Продажбата е кръвоносната система на всеки бизнес. Възможността за създаване на ефективна реклама ще ви помогне да направите крачка към успешен бизнес.

Психолозите твърдят, че телевизионната реклама работи най-ефективно, тъй като тя комбинира влияние върху слуховите и визуалните рецептори, създавайки цялостна картина. Рекламирането по радио позволява на слушателя самостоятелно да завърши самата картина. Между другото, натрапчивите песни и рими са добре запомнящи се от слушателите, дори и те да са заети с нещо друго.

Особено внимание си струва да се обръща на визуалната реклама. Тя има своите тайни и предимства. Визуалните изображения се усвояват и запомнят отлично, когато са правилно създадени. Освен това, ако използвате LED дисплеи, яркото впечатление определено ще остане дълго време.

Не забравяйте, че добрата реклама трябва да бъде ясна за всички, без изключение, да не съдържа думи с тесен профил или трудни за възприемане образи. Освен това, реклама, която носи положителни емоции, точно ще се хареса на потребителите и по този начин те ще я запомнят.

Прочетете статията „Кое прави успешна една рекламна кампания?“

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • sixteen − 14 =