От психологическа гледна точка еvent-бизнеса не е лесна задача и изисква от координаторите изключителна концентрация, готовност за отдаване без остатък и готовност за непредвидени събития. Не е чудно, че в процеса на работа се натрупва умора и се придобиват много ненужни навици, от които е желателно да се избавят.

Event-планиране по Фройд 

Sigmund-Freud (2)

За какво говорят навиците на Event-мениджърите?

Ето как коментира особеностите на поведението на еvent- мениджърите известния Зигмунд Фройд?

  • Постоянни преработки в хода на подготовката на мероприятието

Прекомерната тяга към извънредна работа и избягване на домакинската работа, сигнализират за навика да се избягва отговорност в личния живот.

  • Прекомерен контрол на доброволците, работещи на свободна практика и асистентите за подобряване на тяхната производителност

Патологична необходимост от контрол над другите. Причината е твърде строгото възпитание в детството. Насаждайки своята воля, вие възстановявате стреса, причинен ви в детството.

  • Настоятелни обаждания и писма до потенциални спонсори

Необходимостта от внимание е признак на нарцисизъм. Преди да направите предложение, изгодно за вас, помислете за ползите на партньора.

  • Внимателна оценка на минали събития и отзиви

Постоянната самокритика възниква поради нереалистични изисквания към себе си. Постоянната критика поради нереалистични очаквания за успех, наложени от вашите клиенти.

  • Желанието за контрол бъдещето

Обсебващите мисли за това, че вие можете да контролирате бъдещето, водят до тревоги в настоящето и липса на внимание към текущите задължения.

  • Активна инициатива и безмилостното преследване на иновативни идеи

Умът без почивка е като буре с барут, готово да се взриви всеки момент.

 

Зигмунд Фройд, австрийски психолог, психиатър и невролог.


Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.