Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.

Cross-Promotion. Ораганизиране на съвместни промо-акции.

В последно време ко-брандинг, и по-специално съвместната промоция (cross-promotion), започнаха да получават популярност и на нашия пазар. Водещи световни марки вече отдавна ползват тази практика, а нашите марки също приемят западния опит. Прочете повече:
Continue reading

Реклама в кино

Реклама в кино

С всеки изминал ден рекламата в кината става все по търсена сред рекламодателите заради нейното ефективно въздействие върху зрителите и достатъчно ясната сегментация на аудиторията в кината.

Днес почти нито един филм не започва без рекламен клип преди него.  Continue reading

Мърчендайзинг служители под наем

Мърчандайзинг

Това е комплекс от мероприятия, провеждани в търговската зала и насочени към придвижване на някаква стока, марка, вид или опаковка без участието на продавача. Прочетете повече: Continue reading

organizirane na svatba v plovdiv

Как да организираме сватба?

Всяко малко момиченце си мечтае за „големия“ ден, в който ще е облечена с приказна бяла рокля, ще пристъпи към олтара, а там ще я чака нейният бъдещ спътник в живота. Когато обаче дойде времето за плануване от сбъдната мечта организирането на сватба се превръща в кошмар.

Continue reading

Организиране на сватба

Как да организираме сватбата си сами ?

Как да организираме сватбения си ден сами, без помощта на сватбен агент. Отново както и в предишния пост, ви казваме, че ако имате възможност да наемете сватбен агент, то това определено е по-добрият от двата варианта, но в случай че не можете да си го позволите, то определено няма нужда от прекалено много притеснения. Continue reading

Outsource Advertising and Marketing in Bulgaria

Аутсорсинг. Какво е Аутсорсинг ?

Износ на производство, наричан по-често аутсорсинг (от английското outsourcing, което е съкращение от Outside Resource Using), е концепция за взимане на вътрешни функции на дадена компания и предоставянето им за изпълнение от външна компания. Организацията, към която се изнася дейността се нарича дестинация на производствения износ (outsource destination) Continue reading

Конкурентен бенчмаркинг

Конкурентен бенчмаркинге – съвременен евфемизъм, т.е. по-деликатно наименование на бизнес разузнаване. Не трябва да се бърка с промишлен шпионаж, тъй като конкурентния бенчмаркинг използва напълно законни методи.

Същността на конкурентен бенчмаркинг се свежда до внимателно проучване и сравнение на своята продукция с тази на конкурента, на услуги, мениджмънт или бизнес-процеси. Целта е да се идентифицират преимуществата на конкурента, методите за постигането им и прилагането им на своя територия. Continue reading

вънпна реклама Пловдив

Външна реклама (Outdoor)

Външна реклама (или реклама OUTDOOR) са графики, текст или друга информация, реклама, която се поставя на специални временни и / или фиксирани конструкции, разположени на открити места, а също на външните повърхности на сгради, съоръжения, на елементи от уличното оборудване, над пешеходната част на улици, или на самите тях. Continue reading

Вътрешен бенчмаркинг

Вътрешен бенчмаркинг е особено ефективен в големи фирми с много клонове, които в действителност извършват една и съща работа, но в различни географски точки.

Преди да се започне работа по прилагането на най-добрите практики на своите колеги ( т.е. вътрешен бенчмаркинг), следва да се определи ясно: какъв именно опит, в какъв обем, от кои отдели да се приеме. Continue reading

Пряк маркетинг

„Direct Marketing“

Директният маркетинг, неговите инструменти, преимущества.

Директен маркетинг (direct marketing, пряк маркетинг) е комплекс от мероприятия, с помощта на които се построяват дългосрочно взаимоотношения с всеки клиент индивидуално, увеличава се лоялността на клиентите. При прилагането на директни маркетингови инструменти се създава ефективна обратна връзка, рекламодателят получава ответна реакция на предложенията от потребителите. Continue reading