Разработването на рекламна кампания е много сложен творчески процес, който изисква внимателен анализ, планиране и изчисляване. А ако искате да използвате и знаменитости в кампания, тогава процесът трябва да се приема два пъти по-сериозно.

reklamna-kampania-2

 Моника Белучи рекламира новата колекция очила на Dolce & Gabbana 

Разработване на рекламна кампания с участието на знаменитости вече не е новост. В крайна сметка, има толкова много хора, които искат да се открояват сред конкурентите, и рекламата на  Celebrity – това е един много ефективен метод за постигане на тази цел.

reklamna-kampania

Мадона в рекламна кампания на Louis Vuitton

Въпреки това, следва да се отбележи веднага, че рекламната кампания, включваща знаменитост не излиза евтино. Ще се наложи да се разделите с доста голяма сума пари, за да използвате знаменитост в рекламите на своите продукти или услуги. Освен това рекламните кампании с използване на знаменитости не винаги помагат за постигане на поставената цел.

 reklamna-kampania-3

 Мила Кунис в реклама за скъпоценности Gemfields

Следователно, разработването на рекламна кампания със знаменитости изисква повече внимание, компетентен и сериозен подход, който отчита много важни нюанси:

  • Сферата на дейност на избраната от вас знаменитост трябва да съвпада с вашата целева аудитория ( известен спортист в реклама на спортна продукция – това е ефективно, а в реклама за прах за пране е смешно);
  • Не трябва да се привличат звезди, които вече са вземали участие в рекламни кампании на ваши конкуренти, както и едновременно работещи над няколко проекта;
  • Знаменитостта в никакъв случай не бива да засенчва рекламирания продукт;
  • Важно е известната личност да няма минуси, които могат да предизвикат негативна реакция в целевата аудитория, напротив, тя трябва да предразполага към закупуване на продукта/услугата;
  • При избора на знаменитост за една рекламна кампания, че е важно да се прецени дали са телегеничен и способността му да влезе в образ;
  • При разработване на рекламна кампания трябва да се вземат предвид всички рискове, които могат да възникнат в различни етапи на проекта и да се отразят в договора.

Както можете да видите, факторите, които могат да повлияят на успеха на рекламната кампания са много, а цената за всяка грешка може да се окаже прост огромна. Вие можете както да се извисите над конкурентите в очите на потребителите, така и да станете за посмешище в очите на потребителя. И за да се избегнат вредните последици от рекламната кампания с участието на знаменитост и да получите най-благоприятното въздействие на проекта, разработването на рекламната кампания трябва да се извършва на най-високо ниво.

Вижте още:

Рекламна кампания за нова фирма

Разпространение и раздаване на листовки


Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации